Skip to content Skip to footer
Marketing Management

Título: Marketing Management

Autor: Philip Kotler, Kevin Lane Keller

Sinopse: Product Description Kotler/Keller is the gold standard in the marketing management discipline because it continues to reflect the latest changes in marketing theory and practice. Topics covered include brand equity, customer value analysis, database marketing, e-commerce, value networks, hybrid channels, supply chain management, segmentation, targeting, positioning, and integrated marketing communications. For marketing professionals who place special emphasis to creativity and imagination in marketing management.

Editora: Pearson College Div

Páginas: 816

Ano: 2008-02-25

Edição: 13

Linguagem: en

ISBN: 0136009980

ISBN13: 9780136009986

Informações do Autor

Nome: Kevin Lane Keller

Descrição: Autor

Biografia: Kevin Lane Keller é professor de Marketing da Tuck School of Business da Dartmouth College. Ele é conhecido por ter escrito Gestão da Marca autoria Estratégica, publicação amplamente utilizada na gestão de marcas.

E-mail
Password
Confirm Password
0
    0
    Seu Carrinho
    Carrinho VazioContinue Comprando