Skip to content Skip to footer

Billions: Selling to the New Chinese Consumer - Tom Doctoroff

R$25,55

( -5% no Pix )

“Livro em ótimo estado, com sobrecapa e está dentro de uma caixa, leves sinais de oxidação no interior da sobrecapa, miolo perfeito. 23×16 cm , 225 pág. , encadernado. Marketers of some of the world’s leading brands come to China with mistaken ideas of how to apply Western thinking to the marketplace. But the same rules do not apply in China. Doctoroff delves into the psyches of contemporary Chinese consumers to explain the importance of culture in shaping buying decisions. He provides tools to help readers harness the power of insight into consumers fundamental motivations and reveals the pitfalls into which many multinational competitors often fall. Anyone who plans to do business in China shouldnt get on the plane without this book.”

Informação adicional

Peso 560 g
Autor

Editora

Condição

Ano

2006

Idioma

ISBN

9781403971692

Localização

T1

Gênero Literário: Administração

1 em estoque

Visualizações: 429
E-mail
Password
Confirm Password
0
    0
    Seu Carrinho
    Carrinho VazioContinue Comprando